Onze Expertise

Deskundig advies en praktische hulp bij uw organisatie. 

Of het nu een hotel betreft, B&B, resort, villa’s, appartementen, restaurant, vervoersbedrijf, reisleiding, touroperator, reisbureau of ander soort bedrijf.

We maken uw bedrijf professioneel en gezond!

  

Onze expertise omvat:

 

  • ONTWIKKELING VAN NIEUWE PROJECTEN

Of u nu van plan bent om een nieuw bedrijf op te starten of u bent al een tijdje op de markt actief. Wij bij Interacco hebben uitgebreide ervaring met het opstellen en implementeren van bedrijfsplannen en strategieën voor diverse bedrijven in de gastvrijheid sector. We kunnen projecten aansturen en beheren vanaf idee tot strategie en vanaf actieplan tot implementatie en toezicht. We begeleiden uw project van geboorte tot volwassenheid. En zelfs verder als u dat wenst.

ONTWIKKELING EN STANDARISATIE VAN PROCESEEN VOOR DIVERSE AFDELINGEN (SOP’s)
Wij helpen bij het ontwikkelen en implementeren van effectieve processen (SOP’s) die een positieve invloed hebben op de gastervaring. Zonder de individuele en persoonlijke touch van uw personeel uit het oog te verliezen. Goed beschreven SOP’s vergemakkelijken trainingen en zorgen voor consistentie bij het duidelijk maken van wat er moet gebeuren en wat de gedeelde verwachtingen zijn. Uw Reserveringsafdeling, Marketingafdeling, Front-office, bediening of Housekeeping bijvoorbeeld zal worden getraind en gladgestreken om de taken professioneel uit te kunnen voeren. Uw bedrijf zal als één geheel functioneren zonder los eind. Het tandwiel systeem zal hier zijn intrede doen.

SALES EN MARKETING REPRESENTATIE EN/OF MANAGEMENT
We ontwikkelen een succesvolle marketingstrategie op basis van onderzoek en creativiteit die het unieke karakter van het product weerspiegelt. Gevolgd door een doordachte implementatie en voortdurende evaluatie om de duidelijk omschreven doelstellingen te bereiken. We kunnen de resultaten van de marketinginspanningen in real-time analyseren en nauwkeurige, professionele rapporten maken die we met uw team zullen delen.

F&B CONCEPT DEVELOPMENT
We creëren een perfect op maat gemaakt concept van uw F&B diensten ter ondersteuning van het merk en imago van uw bedrijf. Een concept dat geheel voldoet aan de eisen die uw gasten stellen. Het concept wordt op een professionele manier uitgerold. Van moment van implementatie tot opening en alles daar tussenin. Dit alles om een succesvolle en winstgevende F&B afdeling te runnen.

RESERVERINGSTRAINING
We trainen uw personeel om elke contact met een potentiele klant te analyseren en te begrijpen. Vervolgens het verkoopproces hierop aan te passen en de ervaring van de toekomstige gasten zo te gebruiken dat men overgaat tot reservering.  Online guest-reviews en posts, social media en diverse andere kanalen zullen benut worden als een breed spectrum aan verkoopscenario’s. De moderne goed geïnformeerde gast dient zo gestuurd te worden dat overgaan tot reservering een logisch gevolg zal zijn.

OMZETOPTIMALISATIE
De kennis van bedrijfsinkomsten lijkt voor velen een groot mysterie. Wij helpen dat mysterie te ontrafelen en bieden een gedegen plan om de meest winstgevende bedrijfsmix voor uw bedrijf te vinden. Of het nu gaat om eenvoudige tariefanalyses of een uitgebreid trainingsprogramma voor het team. We bieden de tools die nodig zijn om de optimalisatie van de opbrengsten te garanderen en een duidelijk concurrentievoordeel te behalen in de zwaar bevochten markten.

INTERIEUR ONTWERP & STYLING
Met een praktische benadering bieden we een team van ervaren ontwerpers en stylisten aan met innovatieve oplossingen. Met de nadruk op eclectische, maar sfeer creërend en aangepast aan uw imago bieden we een individuele en verfrissende benadering van ontwerp en style. We begrijpen uw eisen en werken nauw samen om ervoor te zorgen dat de beste resultaten worden behaald door een concept van schoonheid, comfort en functionele integratie.

MYSTERY SHOP-PROGRAMMA’S/INSPECTIES
We individualiseren elk mystery shop/mystery guest -programma om de visie van de klant accuraat weer te geven en meten objectief cruciale aspecten van de gastervaring die direct van invloed zijn op de tevredenheid en loyaliteit. We stellen relevante doelen, bieden inzicht, zorgen voor verklaringen en bieden haalbare actieplannen.

INTERIM MANAGEMENT
Interacco heeft een breed internationaal netwerk van ervaren managers voor alle afdelingen om onmiddellijk als interim-personeel ingezet te worden. Het zijn specialisten die het verschil kunnen maken. Ons netwerk bestaat uit:

  • Directieleden
  • General Managers
  • Sales & Marketing Managers
  • Revenue Managers
  • Yield Managers
  • Rooms Division Managers
  • Front Office Managers
  • Food & Beverage Managers
  • Executive Chefs de Cuisine.

HUMAN RESOURCE
Voor elke afdeling binnen uw bedrijf helpen wij u bij het bepalen van het juiste profiel van uw personeel. Samen met onze expertise en een breed netwerk van professionals kunnen we u helpen de perfecte kandidaat te vinden voor een korte of een lange termijn betrekking. We kunnen u ook van stagiairs voorzien afkomstig uit de meest toegewijde onderwijsinstellingen van de wereld.

MILIEU- en ECOLOGIE PROGRAMMA
Vandaag de dag is het onvermijdelijk om uw bedrijf ecologisch verantwoordelijk te laten functioneren. Meer en meer bedrijven geven prioriteit aan door bedrijfsprocessen te gebruiken om niet alleen kosten te besparen, maar ook om milieubewust te worden en milieuvriendelijker te handelen. Bedrijven die als ecologisch bewust worden beschouwd, hebben een duidelijke visie ontwikkeld op de toekomst. Dit biedt het voordeel van publieke percepties met bredere effecten die verder gaan dan de eigen organisatie. Met andere woorden uw klant of gast zal dit waarderen. Sterker nog, die verwacht dit van uw bedrijf. Het vermogen om geld te besparen door het gebruik van energie en water te verlagen is heel belangrijk. Echter, zelfs dan is er behoefte aan een duidelijke routekaart die de bedrijfskennis verbindt met groene initiatieven. Wij zullen u helpen bij het opzetten van een uitgebreid programma op maat gemaakt voor uw bedrijf. Om een hoge duurzame voetafdruk te bereiken, richten we ons daarom vooral op:

• Personeel
• Water en energie
• Afval en recycling
• Onderhoud gebouwen
• Eten en drinken

SOCIALE INVESTERINGSPROJECTEN
Bedrijven beseffen steeds vaker het idee dat sociale investeringsprojecten goed kunnen zijn voor hun bedrijf.  Er is een verschuiving gaande in de houding over hoeveel waarde dit creëert. Zo kunnen ze bijvoorbeeld kleine gemeenschapsprojecten en vrijwilligersdagen voor werknemers omvatten. Sociale investeringsprogramma’s gekoppeld aan bedrijfsactiviteiten worden gezien als een echte waardeschepper. Het verbetert de reputatie, trekt klanten en werknemers aan en zorgt voor vertrouwen en veerkracht. Met andere woorden, het heeft een waarde. Interacco zal een programma voor uw bedrijf opzetten dat het verschil maakt.

 

Contact us today and let’s discuss the possibilities