Testimonium

Veronika, Manager B&B Kalkmarkt Suites, Amsterdam, Nederland

Onze B&B onderging zware werkdruk. We hadden bijna elke dag een dozijn dubbele boekingen, ontevreden gasten, gefrustreerd personeel en misgelopen inkomsten. Interacco vergemakkelijkte ons werkproces, stelde procedures op en streek onze reserveringsafdeling glad. Onze boekingen stegen met 40%, de inkomsten haalden zelfs een stijging van 60%  en sindsdien hebben we nooit meer een dubbele boeking gehad. Dankzij het personeel van Interacco is alles nu in rustig vaarwater gekomen.

 
Chulaluk Leekumjorn, Managing Director, Add Apartments Bangkok, Thailand

In het begin wisten we niet hoe we met de westerse markt moesten omgaan. Met de hulp van Interacco hebben we een diepgaande marketingstrategie gecreëerd en een toename van meer dan 70% van deze markt behaald. Bedankt jongens! Zonder jullie hadden we dit nooit bereikt!

 
Pedro Rodrigues Silva, Owner & Manager Club Hotel, Ibiza, Spain

Met de hulp van Interacco zijn we erin geslaagd om onze Housekeeping in een soepele organisatie te transformeren. We hebben nauwelijks meer klachten over onze huishouding. Iedereen weet wat hij nu moet doen en hoe het moet. Geen kleine eilanden meer maar één grote familie die allemaal samenwerkt voor hetzelfde doel. Ze hebben ook onze Front-office medewerkers getraind in het omgaan met gasten. Onze medewerkers weten nu precies hoe ze een ontevreden gast moeten veranderen in een zeer tevreden (herhalende) gast.

Contact us today and let’s discuss the possibilities